Home » , , , , , , , » Min nabo Totoro (1988) Online Streaming

Min nabo Totoro (1988) Online Streaming

Spille film Min nabo Totoro i video i høj kvalitet. Fuld streaming Min nabo Totoro i top kvalitet. Se streaming Min nabo Totoro i HD-kvalitet. Se fuld film Min nabo Totoro i high definition kvalitet. Fuld film streaming Min nabo Totoro i bedste look videoformat.


Du vil opdage, at samlede beskrivelse af Min nabo Totoro nedenfor:
  • Original titel : Tonari no Totoro
  • Film titel : Min nabo Totoro
  • År for film : 1988
  • Genrer af film : Animation, Fantasy, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1988-04-16
  • Virksomheder af film : Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd., Studio Ghibli,
  • Landene i film : Japan,
  • Sprog af film : 日本語,
  • Varighed film : 86 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.9
  • Youtube ID film : TuLX50_5UAI
  • Oversættelse af film : EN,DE,JA,RU,FR,ES,ES,ES,ZH,FI,IT,ZH,ZH,PT,DA,SV,PL,CS,HU,NB,TR,NL,KO,EL,HE,
  • Cast af film :Yûko Mizutani ((voz)), Shigeru Chiba (Kusakari-Otoko (voz)), Shigesato Itoi (Tatsuo Kusakabe (voz)), Yûko Maruyama (Kanta no okâsan (voz)), Sumi Shimamoto (Yasuko Kusakabe (voz)), Hitoshi Takagi (Totoro (voz)), Noriko Hidaka (Satsuki (voz)), Tomohiro Nishimura ((voz)), Chika Sakamoto (Mei (voz)), Toshiyuki Amagasa (Kanta (voice)), Akiko Hiramatsu ((voz)), Masashi Hirose (Kanta no otôsan (voz)), Tanie Kitabayashi (Kanta no obâsan (voz)), Chie Kôjiro ((voz)), Daiki Nakamura ((voz))

0096283

Min nabo Totoro metode til at bo film manufacured af Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd., Studio Ghibli, med en beskrivelse af filmen er "De to søstre, Mei og Satsuki, flytter på landet med deres kærlige, men nogle gange også lettere distræte far. Huset er hjemsøgt af små, levende nullermænd, som dog ikke er mere faretruende, end at de forføjer sig bort, så snart det runger af latter i stuerne. Den yngste pige falder ned i et dybt hul i jorden og vækker et af underskovens fabeldyr til live. Sammen med denne vidunderlige, flyvske og vennesæle ’skovvogter’ – Totoro, hedder den – begiver børnene sig ud på de mest fantastiske flyveture gennem og over skovene, bl.a. i en blød, tolvbenet kattebus, hvor dyrets øjne fungerer som billygter. Imens vokser den lille Totoro sig stadigt større, uden at den af den grund holder op med at ligne en forvokset kanin!". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og fineste bedste skuespillere.

Selv om jeg første lære om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg typen af idé eller på anden måde. Efter at have set det Jeg vil bruge at dele hvor jeg virkelig gerne. Jeg anbefaler stærkt denne film for dem, der såsom genre Animation, Fantasy, Familie, . Du kan sikkert ser det uden beregning ved blot klikke indsende og tilmeld, du har mulighed for at ser en masse nyeste filmtitler gratis.

... Download fuld Min nabo Totoro i bedste kvalitet 1080p ....




Executive Producer : Rick Dempsey, Original Music Composer : Joe Hisaishi, Director : Hayao Miyazaki, Editor : Takeshi Seyama, Writer : Hayao Miyazaki, Director of Photography : Mark Henley, Line Producer : Eiko Tanaka, Art Direction : Kazuo Oga, Producer : Tohru Hara, Executive Producer : Yasuyoshi Tokuma, Producer : Ned Lott, Casting : Ned Lott
Sikker, nu du kan se film forbundet med Min nabo Totoro helt længde og find den url til dette movie Min nabo Totoro i high definition-format.


Tags: japan, supernatural powers, leave, studio ghibli,

Share this article :

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2011. fantasy film fuld ur - All Rights Reserved